söööndag

haaj söndag.. sitter här och myser i sängen och väntar på att Ensam mamma söker ska börja! Ska jobba natt i veckan så jag ska försöka vara vaken så länge som möjligt, men känner jag mig rätt så lär jag somna direkt MEN jag har 2 filmer så jag kommer inte vara sysslolös..att sitta vid datorn hela natten skulle jag aldrig orka med.. hur kunde man tycka att det var roligt när man var yngre?

Har förresten fått mina kort idag som jag beställt från Fuji, hur kul som helst att ha sina minnen i riktiga foton och inte på datorn, nu kan man sitta där 50 år gammal och titta tillbaka på sina galna dagar i sin dumma ungdom. Men jag ska beställa fler på ett tag för nu vill jag bara ha mer. men problemet var att dom får inte plats i mitt album så jag ska se om jag hittar nått fotoalbum för större foton.

har förresten bestämt mig nu för att spara ut luggen, jag har inte tid att underhålla den och jag hatar att man måste fixa håret hela tiden, går absolut inte..

idag så har vi iaf bara myst i soffan och kollat på dåliga tv program.. jag tror båda somnade i soffan 23.00 igår. vaknade vid 3 tiden av att hela kroppen värkte och jag väckte jacob och tvingade han till sängen haha
idag har också lyckats bli skäggad till andnöd! jag skrattade så mkt att jag slutade andas, fick inte fram ett ord och sen började tårar bara forsa ner för kinderna samtidigt som jag kunde prata och skratta igen hahaah hemsk upplevelse! 100 gånger värre än att bli kittlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0