shopping ;)

Vart på en heldags shopping med laban idag och jag slösade hmm rätt så mkt! köpte ett par träningsbyxor som jag är helnöjd över plus en buff på intersport. köpte ett halsband på Jive, en klänning på Mondo, ett par arbetshandskar på IP och 2 filmer på Ericssons center : Jägarna och sällskapsresan när dom åker skidor  =)
Det var nog allt och jag är super nöjd med allt! nej visst ja, köpte en concealer, läggglans på lindex plus hårspray, mousse och torrschampo.. sprayen och moussen tänkte jag förvara hos jacob, blir tokig när man står där utan spray, och det är små burkar vilket är perfekto =)


Tyvärr kan jag inte ta nå bilder, min kamera är helt knäpp och jag ids verkligen inte lämna in den på lagning den är så otroligt dålig och jag är riktigt besviken, men jag ska spara lite pengar och köpa en BRA kamera nästa gång. Det är lika att betala lite mer för bättre kvalitee. Men det får bli i framtiden, det är därför jag nästan aldrig har nå bilder på bloggen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0