prio 1 för veckan.

När man jobbar natt så prioterar man olika saker varje dag för att hinna, idag är det en dator dag! Jag har saknat dig dator men nu har vi en liten stund på oss innan vi separerar igen :P

Jag tror jag ska stanna hemma resten av veckan efter jag vaknat, det är ganska skönt att lulla på här i lugnet...

Men nyheterna för veckan är att jag har köpt mig en systemkamera nu, så nu är jag en lycklig ägare, MEN jag är verkligen en nybörjare, kan knappt nått men jag läser lite olika fotoböcker nu, så till ledigveckan ska jag ut och fota som en tok! Har hunnit med nå små tripper i veckan men inte så mycket... nu när jag lagt till dom i datorn så ser jag att jag har mycket kvar att lära mig, bilden ser så skarp ut i lcd skärmen men på datorn är den inte lika fin. nåja =)

Förresten, redan torsdag :S jag har verkligen ingen tidsuppfattning när jag jobbar natt, lever i en dimma.. det är ganska skönt och på helgen kommer folk booka hela natten i fyllan, då kan jag sitta i traktorn och skratta :P

har förresten börjat köra dumper också! jag ska nog börja själv så just nu tränar jag med Dade och det är inte lätt! Men jag måste erkänna att det är lite små kul att prova på nått annat och den är verkligen fräsch =) Men jag lovar att jag har suttit och skrikit när den har skenat iväg i backen! haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0