ooonsdag

redan onsdag och det verkar som om jag får ledigt först den 20 september så jag behöver inte hoppa av glädje ännu haha men det gör inget om jag måste jobba på ledigveckan, det betyder pengar och jag får bli ännu bättre och göra lite annat..
Idag har jag iaf fått lasta Olivin för dom hade ingen traktor till det, helt okej men lite stressigt och svårt med en sån stor traktor, har typ bara lastat med en traktorgrävare och det var på en dumper.. men men behöver iaf mer träning på det. Jag blev klar runt halv 11 tiden så då fick det bli lunch, magen kurrade som besatt och det var lika för att slippa slå på och sen av verket. Efter det så skulle jag sortera allt Olivin som jag lastat på lastbilarna..
Jag är ändå nöjd med allt, fick 1500 ton lastat och 800 sorterat. Får se vad morgondagen bjuder på, men jag kan säga att denna dag har gått strålande fort!


Nu har jag precis beställt lite kläder, råkade hamna på över 1000 kr och ändå var det vara 4 varor men jag är nöjd! hoppas verkligen dom sitter fint nu! så nu har man nått att se framemot ;)


min åktur i veckan =)

verket jag sorterar i! just idag iaf.

Evighets högen som aldrig tar slut. :P

sorterat +10 =)


Körde svartingen helt själv idag, världens största ratt och jag mötte 4 motgångar , första: nähä den vill inte starta? svar: huvudströmsbrytaren, nej den vill ändå inte starta? svar: visst ja stoppknappen (vad det nu heter) hur får man av handbromsen? svar: precis som på backen på vissa bilar. Sen bara ut och dra raggen på ettan såklart haha Sen får jag inte upp dörren till flaket, lösningen blev att vinka dit blandartraktorn som fick öppna den åt mig =)
Nåja, jag löste problemen själv och slapp ringa nån!

utsikt över tingvalls där jag agerar tipptraktor ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0