nu drar jag

Den här dagen har bara rullat förbi och nu ska jag snart åka till Jokkmokk och mysa :) ska bara packa det sista, som tur är så började jag packa redan i förrgår haha =)

Kan säga nått glädjande, jag har fått på mig mina 26:or! äntligen, går inte beskriva lyckan när jag knäppte igen knappen haha men dom är skapligt gamla dom här jeansen och kedjan vill inte riktigt gå upp och dom sitter lite löst på benen men men det är mina favoritbyxor, det går inte göra nått åt :)
Men skönt med en liten bekräftelse =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

härligt med favoritbyxorna :)

Jag är i skellefteå o hälsar på.

Snygg du va på bilden, nya glajjor? :)

2010-09-10 @ 16:45:05
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0