måååndag

Försökte verkligen vara vaken så länge jag kunde vilket innbar att jag somnade 12 haha och vaknade 11. Jag tycker att det var duktigt länge för att vara jag, för jag vaknade alltid tidigt! Men jag har en känsla av att jag kommer vara jätte trött inatt och det känns inte så jädrans bra men så är det alltid, första natten är som jobbigast!
Men jag har faktiskt hunnit med gymmet, var inte där nå länge alls vilket kändes tråkigt men det var riktigt skönt för det var första gången jag var på gym sen i mars.. och jag har kvar mina muskler haha.
Men alltså jag ser hur spinkig ut som helst i dom här byxorna, jag måste skaffa mig en rumpa nuuuuu haha

Sen var jag förbi dollarstore och stank svett.. skulle se om jag hittade ett fotoalbum med större storlek, men icke.. så jag måste klippa alla bilder! Men jag köpte en fototavla, så jag har lagt i lite foton i den som jag sen ska hänga upp på väggen, ska göra en liten makeover här inne när jag har tid..plus rensa en massa saker.. köpte också ett ljus, lite stenar och ett jätte fint fat som jag lagt på nattduksbordet. :)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och vila 1 timme.. middag i kulle kl. 16.00..

åh vad den här natten kommer vara lång! kan det bli onsdags natt så mina sömnrutiner är i schack! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte köpa ett fotoalbum som man klistrar in bilder i ? ;)

2010-09-14 @ 22:40:02
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/
Postat av: Evelina <3 Matilda

2010-09-22 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0