leeedigvecka

För matilda har ledigvecka nu och det känns kanon bra! Fast man vet aldrig om chefen ringer och vill ha dit mig =) men just nu ska jag njuta och jag firar med att gå och lägga mig tidigt haha.. Tycker nästan att klockan ska bli 9 nu så att jag får se söndags filmen nångång!

Nåja denna dag har vart sådär.. har mest känt mig dum, jag hatar när man känner sig som en tjej.. då menar jag som: hon kan ju inget vad gör hon här! så känns det ofta att man blir osäker, jag kanske är skit dålig, helt jävla kass.. kan någon berätta det, eller sitter dom där och skrattar och säger att hon Matilda är skit dålig, hon vet inget.. haft en sån dag.. självförtroendet längst ner på botten och jag behöver verkligen få vara ledig nu, iaf 1 dag och vila upp mig och kamma håret, sminka mig, dutta på parfym.. haha för jag är ju faktiskt tjej..
men mest längtar jag till helgen då jag ska krypa in i jacobs famn, mysa och bara vara... :)

nej jag ska nog kolla tv nu.. göra lite te och mysa ner under täcket.. jag orkar inte städa ikväll. jag måste ju ha nått att göra i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0