längtar!

kan det bli 18 oktober nångång? Ska bli så skönt att komma bort på lite semester, även fast vi bara ska på en weekend på 3 dagar, men 3 dagar i Rom är perfekt! längtar nog mest till maten =)
Hade också behövt en sol och bad semester men sånt går det inte göra så mkt åt.. kanske man åker bort nästa år i 2 veckor till varmare bredgrader =)


Nej nu ska jag torka håret, städa upp rummet, gå ut med sötnöten så hon får kissa och sen ut på stan med laban :)

Har förresten haft stormega bråket här hemma i telefon.. jag vaknade kl.7 bara sådär, kollar så att Axel har klivit upp, sen så söker han efter sin matsäck (dom ska på utflykt till dundret idag) men jag hittar inget och mamma svarar inte, så Axel får åka utan nån mat.. sen ringer mamma och säger att maten var i hans gamla ryggsäck så jag måste sätta mig i bilen och åka mot skolan så han får sin mat.. fan vad sur jag var.. fick världens damp för  jag ska alltid respektera andra, smyga på tå när någon sover, inte säga nått till någon när dom pratar i telefon.. men när det gäller mig då kan man uppföra sig hur som helst.. nu är jag hyffsat lugn men jag var skapligt arg och det blev inte bättre när jag upptäckte att mamma har tagit med min tandborste till umeå..  tack tack.. nu ska jag skapa vapen vila och städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0