kondisen på botten

Vart ute på en promenad med molly i över 1 timme. häärligt väder men råkade ta på mig för mycket kläder, det förstörde allt! Men jag känner verkligen att jag inte har tränat eller gått på väldigt länge för 1 timme gjorde att jag blev helt slut i benen, samt att jag hade lite huvudvärk innan jag började gå :( Men nu ska jag verkligen börja försöka träna så mycket jag kan, iaf ta en promenad så ofta som jag kan (ids) :) Sen ska jag kolla upp gymmet med..

måste säga att jag älskar mina nya byxor. dom sitter som plåster på benen och det är hur härligt som helst men dock lämnar de inget till fantasin ;)

Idag så har jag inte så mycket på schemat. Ska snart gå och göra lite övningar på pilates bollen så jag får ett ass to die for och magrutor hårda som sten ;) sen duschen, diska, åka till biblioteket och lämna igen några böcker och hämta en ny bok som jag stått i kö för.. och därefter mot arbetsförmedlingen för att träffa min nya handledare och även kolla in gruvmässan som är där idag.
Efteråt så vet jag faktiskt inte.. kanske sitta hemma och glo som vanligt och vänta på att det ska bli torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0