jag kan sitta flera timmar, jag kan gå igenom allt...

heej bloggis.. nu har jag gjort nått som jag har tänkt göra hur länge som helst. nämligen beställt kort på fujis hemsida.. Dom brukar ha erbjudanden om 100 kort gratis.. Har nu suttit hur länge som helst och valt ut vilka bilder jag ska ta.. Så det blev väldigt blandat.. men det sorgligaste är att jag har knappt några bilder från Örebro. Min dator kraschade ju sista året där och alla bilder försvann. som tur var så hade jag dom flesta på min gamla blogg och på pixbox. Men ändå. Men det ska bli riktigt kul att se när dom här korten kommer hem och få lägga in dom i fotoalbumet, för praktiskt taget alla bilder där är från när man var liten.

Har också försökt få igång min kamera, ibland funkar det men nej inte idag. den vill inte.. Jag vet att jag tjatar, men kan någon köpa en kamera och ge till mig? jag är för snål just nu.

hittade förresten en bild, säkert den nyaste bilden jag tagit på mig själv innan jag ska på jobbet i nyyy jackan haha.. ni får stå ut med en flottig och nyvaken Matilda med ett fejkat clown leende haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0