jag blir tokig?

Har telefon terrat Ida nu i 1 ½ timme och hon svarar inte! har säkert ringt 6 gånger och jag börjar fundera på om hon har dött. hon måste ringa mig NU! Jag har väntat på denna dag länge och vill inte vänta nå mer.. Jag ska nämligen köpa en kamera nu har jag bestämt och helst vill jag ha med nån innan jag slösar med så mycket pengar.. vill ha smakråd och nån som vet nått för jag är helt nollställd.. frågan är var hon...

råkade förresten glömma bort att stänga av mobilen idag och arbetsförmedligen ringde 11.00, tack tack.. hon svamlade mest och förstod själv inte varför hon ringde när jag väl svarade på hennes osammanhängande frågorna.. men det är mitt fel som glömde stänga av mobilen..
som tur är lyckades jag somna om.. yes box..

nu ska jag ringa Ida några 100 gånger till tror jag.. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0