i jokkmokksland

jacob: ska du blooogga
jag: ja
jacob: vad ska du skriva?
jag: att du är världens största tönt..

där fick han! =)

Igår kom jag till jokkmokk runt 9 tiden.. suck för att köra i mörker..
när jakkeboy kom hem så fixade jag lite mys, B&J, orkade inte äta nå poppisar (sjuk?) sen såg vi på världens bästa film : nyckeln till frihet! Men jag höll på att somna nästan hela filmen, jacob fick skaka i mig nonstop, jag ville verkligen inte somna, men till slut gick det inte att hålla emot.. men jag såg klart den imorse =)

vädret är kanoners men kallt.. kanske blir en lunch på byn på ett tag, funderar iaf på att lägga på lite mascara så man känner sig som en människa igen..

ska förresten börja jobba redan på söndag, så det blir en 8 dagars jobb för mig, niiice, alltid bra med lite övertid! som tur är så jobbar jag natt så jag åker väl runt 3 härifrån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0