hej igen

haft en liten bloggpaus, har jobbat natt hela veckan så jag har inte ens slagit på datorn förrän i måndags, men tur att jag kunde kolla facebook via mobilen, annars hade jag väl blivit tokig =)

Vad har hänt och skett då?
Har som sagt jobbat hela förra veckan och det var riktigt kul, men det kan inte bli nått annat när man har så roliga arbetskollegor, haha man får sig några gapskratt varje natt och det spelar ingen roll hur depp man är när man kommer dit, för man blir alltid på strålande humör efter 5 minuter inne i kuren :) Kan inte bli så mkt bättre? fast tipptraktor kan vara lite tråkigt ibland, på sorteringen får man jobba som bara den och det är härligt, men jag gillar tingvallsgänget så jag veeet inte riktigt vad som är bäst.. men det beror nog mkt på vilka som jobbar under ens skift =)
hade lika kunnat jobba på nalo förra veckans natt..=)


Annars den här veckan som jag har ledigvecka så jag hunnit med en hel del.. skrev nog tidigare att jag ska fixa i rummet och jag är nästan klar! är så nöjd som jag kan bli, känns lite mer hemma för mitt rum är egentligen ett gästrum och jag bor bara här tillfälligt, men ja det är så svårt att få lägenhet i Gällivare och jag vet inte om jag vill bo här riktigt.. äsch och bläsh,

ni ska få för och efter bilder på rummet nu, men som sagt är inte klar än!  Och ni kan ju ignorera mitt stökiga rum, föreställ er att sängen är bäddad och inga saker på golvet haha




Sängen med dom nya kuddarna, påslakanet och världens mysigaste filt :P

Funderar på att ta bort hyllan ovanför sängen också.

Har redan hunnit börja göra mig av med saker i bokhyllen och på tvbänken så allt ligger utspritt över hela rummet haha

Bokhyllan borta och datorn fick vara där istället.

Tvvvvv..  min kära tjocktv som jag inte skäms över ett dugg så ni vet!

Vykort jag köpt på museet i Gällivare vid turistinfon, köpte dom för jätte länge sen men har aldrig blivit av att hänga upp den..

min fototavla med minnen, studenten, påsk, italien,Thailand :)


Mina nya spargris som jag bara var tvungen att köpa! nu gäller det att samla in pengar ;)

Molly hör självklart in i inredningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0