happ happ

värst vad det blev att skriva blogg idag då?
 Egentligen har jag inte suttit vid datorn så mycket idag, satt nån timme innan lunch, efter det blev det mat hos mormor, hennes berömda plättar som hon skämmer bort mig med;) städade även mammas bil, så nu är den ren och fin.. Jag och mamma drog sen en runda på olika möbelaffärer för att hitta en hylla och en spegel.. hittade iaf en hylla med 7 hyllor och en smal list som dom sitter fast i, så den är rätt så lång men smal.. men jag hittade ingen spegel, kändes lite trist, visst dom hade en jätte fin på möbelaffären men den gick på över 1000 lappen så det kändes inte värt. nåja man kan inte slösa allt på engång.


annars så har jag mest donat på här, snickrat ihop hyllan, kollat på film och sånt trevligt.. blev less på tv:n så nu är den av och datorn på.. lär inte ske länge.. Jag är bara såå less på allt just nu känns det som. hade behövt en liten energikick nu.. nått som gör mig skit glad!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0