för det är toorsdag =)

Igår var jag helt off från datorn efter förra inlägget vid lunchtid.. Blev en underbar lunch hos Ida, jag är helt frälst den var skit god och jag ska laga den till familjen nästa veckan =) Efter lunchen så satt vi ute på altan och solade, även Carro och lilla Ebbe kom förbi, den där ungen måste ju vara världens sötaste! han kommer ta alla tjejer med storm när han blir större ;)

När jag kom hem så var jag helt borta i hela kroppen, orkade knappt stå upp så jag snubblade till sängen och somnade till halv 7 på kvällen. sen åkte jag direkt till Janina och klippte, sen hem och glo på tv =)


Bara jag som såg kungarna av tylösand? haha jag vet inte riktigt vad jag säga om programmet.. Jag hade då aldrig velat vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0