again

får bli ett till inlägg.. om den här veckan.. måndagen spenderades i rummet för fix, samt storshopping på jysk, även lite plock på dollarstore. avslutade kvällen med Die Hard och somnade halv 10, vilket var otroligt imponerande efter att ha jobbat natt så länge.
på tisdagen for jag och Hanna runt på stan och gjorde en massa ärenden, hann med en snabbvisit hos Ida och dricka lite kaffe.. jag lagat mat till mamma, Axel och hanna, sen färgade och klippa jag hanna samt att hon färgade mitt hår, var på te drinkning hos Mariann sen hämtade vi mammas bil från sjukhuset, kom kanske hem vid halv 11 tiden igår kväll så jag var hyffsat trött men kunde inte somna förrän vid 2 tiden..

Idag klev jag upp 07.00 och skjutsade Axel till skolan och gick sen på gymmet. riktigt skönt att få känna musklerna jobba lite efter att man vart så lat!

Nu sitter jag här i min säng och har beställt plättar hos mormor 13.00, men ska åka dit lite tidigare för att städa mammas bil =)


Just nu vill jag bara att det ska bli torsdag kväll så jag får åka till Jokkmokk och pussa på Jacob! har inte sett han på nästan 2 veckor! men inte helt 100 att jag kan åka dit än, men kanske :) ska bli myyys och jag är också sugen på en krogkväll i Gällivare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0