typiskt

Skulle ju vara så duktig och gå på gymmet idag, så startar inte bilen (igen!?) Så det måste vara nått fel på batteriet.. Bara att gå in i lägenheten igen.. ringde Ida och frågade om hon ville vara min privata chafför till stan idag, ta en på fika och göra lite ärenden.. yeees.. kom hem med ett par nya party skor, 2 nagellack och 2 presenter till mamma som fyller år på måndag, jag och Ida ska dela på en =)

så nu längtar jag till halloween så jag får provköra skorna!

tog förresten kort på mina träningsbyxor jag köpte för ett tag sen men inte hunnit ta kort på! även min adidasjacka jag fått av mamma som får följa med på gymmet..



Ignorera min hemska stökiga rum! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0