trött

Hur kan jag vara trött, jag fick ju precis vad jag ville, lyckades vara vaken till halv 2 och sov till halv 12.. kan inte bli bättre inför min nattvecka men jag känner mig som ett kolli och är hur trött som helst.. ska sno på lite smink och sen dra mot ericsson och se om jag hittar en huvtröja jag kan ha på jobbet.. känner mig faktiskt inte så taggad och lite smått nervös inför dumperkörning helt själv, men det kommer gå bra tror jag!

Denna helg då? i  fredags var vi och käkade buffe på hotellet, very nice och mätt som en gris vart man, sen bakfickan för hela slanten, på lördagen stod jag bakom baren i öltältet och det var skit roligt! längesen jag haft så kul men samtidigt ville man skjuta sig själv där ett tag, så jädrans stressigt! men något jag lätt gör om igen.. sen var jag chaffis och körde killarna till jokkmokk..

snabb sammanfattning nu ska jag paffa.. hejs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0