torsdag tror jag

Jag är virrig med dagarna.. Dagen höjdpunkt är även slut.. det bästa är att komma hem på morgonen vid halv 6 och vara sådär riktigt slut i kroppen och bara mysa ner under täcket med en bok och veta om att man somnar när som helst. men när man vaknar så vet man att när som helst så åker man till jobbet.. what a life :)

Denna natt har helt okej förutom att det blev nått tjaffs med dumpern, när jag skulle åka från grävarn så gled jag bara bakåt så han var tvungen att ta i mig med skopan, rätt så obehagligt.. vi löste det..
På rasterna har jag varit osocial och läst klart min bok, ni vet när man är på dom sista sidorna, ja då vill man bara läsa och läsa :)

jaa vad ska jag göra nu? rummet är städat och jag åker på 1 timme.. väntar på att Jacob ska ringa mig men det är hela 30 minuter kvar... tralalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0