stressad i mitt hjärta

fixat fläskpannkaka och den ligger i ugnen, tar 30 till 45 minuter tills den ska vara klar, såå kommer jag hinna äta innan jobbet? blir nog att sluka i sig allt och sen springa till bilen. stressigt.. jag känner mig inte heller så taggad på jobb, även fast jag vet att det kommer bli kul! men jag har köpt en huvtröja nu och en buff, så nu får man ha lite nya kläder, alltid en humör höjare! samt att om exakt 1 vecka så sitter jag på Arlanda och ska snart kliva på planet till underbara Italien! :) Ska bli kul att köpa souvenirer, ska se om jag hittar nått kul till Jacob, han ville inte ha nått eiffeltorn ;) hahaha

men just nu hade nog helst velat vara med Jakkeboy och mysa, varför är tiden så knapp och den bara rullar förbi i ultrafart när man vill att sekunder ska vara timmar, minuter dagar och timmar månader?


Nu ska jag fortsätta på hypnotisören.. tjiingpusslove

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!

Härligt att du ska åka till Italien :)

Jag har dåligt samvete att jag är så kass på att höra av mig :( Och dessutom lika kass på att läsa din blogg..Undra när jag ska bättra mig med det där :P

Är allt bra med dig?

Kramar

2010-10-12 @ 10:37:29
Postat av: Sarah

kanske du redan förstod med andra kommentaren är av mig :P

2010-10-12 @ 10:38:26
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0