positiv och glad

Mitt humör kan verkligen gå upp och ner, även fast jag är "tjejsur" som killarna säger att jag är (haha) så måste jag säga att jag mår verkligen bra! Jag är en sån som ältar dåliga saker som kan hända och förväntar mig dom, hel knasigt jag vet, men samtidigt som jag gör det så förvandlar jag det negativa till något positivt i min skalle, låter det dåligt? mjo kanske men då behöver jag inte oroa mig så mkt för det andra!

Imorgon ska jag fixa en matlista för mina nattveckor.. Funderar på att sluta äta mat på nätterna och ta yoghurt istället, varm mat är inte direkt det bästa på nätterna och man kan gå upp i vikt. ska också ta med frukt och mackor som jag äter på dom andra rasterna.. ska knepa lite på det imorgon som sagt..
Men jag måste bara säga, fan vad jag har gått ner i vikt! (får man säga så egentligen? haha) Men jag blir förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln, fast jag har ingen aning om vad jag väger..
Men nu när allt fett är borta så ska jag börja jobba lite på musklerna, skulle vilja ha lite magmuskler och rooompa, så nu måste jag börja bege mig mot gymmet! Vad hindrar mig egentligen? jobbar ju natt så jag hinner gott och väl!
sen funderar jag också på att sluta snusa nu på riktigt! jag ska kämpa, jag kämpar hela tiden ska ni veta, jag har sagt det förr men jag måste fan för min egen skull!!


Sen måste jag nog säga att jag längtar till halloween för då kommer bäst killen hit igen! är det verkligen möjligt att man kan bli kärare och kärare hela tiden? en saknad varje dag. puss på dig även fast du har minuspoäng just nu :P


Kommentarer
Postat av: Evo

Haha vad du är gullig! Matildaaaaa<3

2010-10-26 @ 07:50:02
Postat av: Helena

Läste en artikel om nattjobbare nyligen! Det fanns en del tips där om bla hur man ska äta: När du jobbar natt ska du ändå försöka äta ungefär som om du jobbade dag. Undvik mycket kolhydrater medans du jobbar på natten. Lycka till med snusen också ;) kram

2010-10-31 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0