leeedigvecka ;)

Hallå nu har jag ledigvecka och jag känner mig redan lite rastlös haha Kan säga att den här jobbveckan har vart riktigt rolig! har inte skrattat så här mycket på jävligt länge haha :P Inatt så körde ja dumper själv hela natten, tog till och med returlass helt själv och det gick finemang :)
det går också bättre och bättre att backa och jag trivs fint i dumpern! nästa arbetsvecka blir det dumperkörning hela veckan.. Fick förresten erfara hur man gör om man får så tungt lass att det inte går att tippa.. traktorn fick komma och hjälpa mig lyfta flaket.. Vilket är väldigt onödigt, lasset låg på 61 ton, det ska egentligen ligga på 45 ton så ja behöver jag säga nått? men nu vet jag hur man löser en sån situation!

Jsut nu håller jag på att små städa lite här hemma, har bytt påslakan till helt ny köpta och dom verkar så sköna att jag längtar tills jag får krypa ner under täcket och mysa framför tv:n =) men nu måste jag nog få hela rummet städat så mamma inte får en anledning att gapa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0