ledigvecka är farligt

Måste sluta gå på stan när jag är ledig, det råkar alltid bli shopping och det är inte bra! men jag har köpt en jätte fin grå tröja som jag kan ha till vardags, en lotion, dagkräm, handskar, trosor och ett ljus.. det låter billigt, slutade på kanske 900 kr sammanlagt, så nu är det slut shoppat!

Just nu håller jag på med min garderob, har fyllt 2 påsar med kläder som jag ska slänga eller ge bort.. känns trist, jag är en där som kollar på ett plagg och tänker: men jag kanske kommer använda den en annan gång? Men det sker aldrig så har en massa kläder försvunnit. skönt! nu måste jag bara vika kläderna som är klar och planera lite om hur allt ska se ut..
tråkigt.

Tycker mest att det ska bli torsdag nu så jag får åka till Jokkmokk! imorrn ska vi på middag hos sonja och stefan och fira stooora Johan 26 år tror jag :P hehe sen blir det nog mys i soffan och somna till filmen efter 30 minuter som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0