jag

Jag borde ta fram min kamera och försöka lära mig hur den funkar- men jag orkar inte
Jag borde duscha- men jag orkar inte
jag borde verkligen raka mina ben, nästan längre hår där än på huvudet- men jag orkar inte
jag vill slänga min byrå som skräpar i rummet- men "nån" kanske vill ha den.. (men ingen vill ha den) så den står kvar.
Jag vill att det ska bli kväll så jag får mysa ner mig och njuta av min första lediga kväll på 8 nätter- men det går inte för det är fortfarande ljust
Jag vill tända mitt Mango ljus- men det går inte, det är fortfarande ljus!
Jag vill läsa min tant tidning amelia med tända ljus under filten- men åter igen det är fortfarande ljust!
Jag vill ha en Ben & Jerrys nu- men jag har inte ätit middag än och ingen glass innan maten ;)
Jag ska tok se på Prison break- men jag är orolig för att avsnittet som jag slutade på sist är borta och jag kommer tappa handlingen

Och

Jag ska göra allt men bara inte just nu.. utan sen ikväll... Ja förutom byrån och kameran..

Frågan är, vad ska jag gör nu då?

förresten, snart åker jag till Italien i 3 dagar! guud vad jag behöver komma bort och se nått annat än Gällivare och Jokkmokk.. knasigt att bo i norrland igen måste jag erkänna.. jag saknar liite mina höga klackar och fixat hår, gå ut och fika med kompisarna och vara allmänt jävligt fixad helt slaffsigt snygg .. just nu sitter jag i trasiga mjukisbyxor, transportbolaget keps och en stor T-shirt där det står- jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker. Tur att jag iaf inte är tjock nå mer. Och nej det var inget negativ inlägg jag är bara lite ironisk =) Just nu vill och hoppas på att få ett fast jobb, då ska jag nog söka lägenhet och skaffa mig ett hem. Örebro var ju mitt hem, till Gällivare har jag bara flytta in hos mamma i en lägenhet som jag först inte bodde i.

så en glad matilda häär =) peace out

men jag måste erkänna att jag är lite fundersam på det där med prison break..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0