Italien

Måste nog berätta om min Italien resa, har inte ens hunnit lägga in bilderna förrän idag!

Vi kom fram rätt så sent till vårt Bed & breakfast så vi slängde oss i sängen direkt, hotellet var enkelt men det var själva charmen! Det kändes som vårt lilla kvarter med små italienska barer, mataffärer och mysiga restauranger :)


Vårt charmiga kök :)


Vår gata =)

Vår port =)

Vi klev upp runt 8 tiden och tog en lång tur på Roms gator och var borta till 4 tiden. Jag var inte populär på eftermiddagen för både mamma och Axel var helt slut samtidigt som jag hade kunnat gå i flera timmar till! Det går nog inte bli mätt på Rom. looove it :D


Berättade jag att vi bodde 2 kvarter från Colosseum? underbart! Det går nog inte förstå hur spektakulärt det är förrän man verkligen står där nere!


Jag och Axel uppe på colosseum :)

Söt killen :P


Fontana di trevi!

Axel ska slänga i ett mynt för att vara säker på att få återvända till Rom!


Axel såg så suuuur ut! haha här sitter vi på Spanska trappan!

Gaaah vilket vin ska vi köpa?


Kanske det häftigaste på hela resan, vi skulle till Vatikanstaten och gå in i Sankt peters kyrkan och kolla så ser vi hur mkt folk som helst och fattar nada. Så ser vi att Påven håller tal just då när vi kommer in! snacka om sammanträffande att just när vi är där så är han ute! Det tråkiga var att vi inte kunde gå in, men jag har som sagt redan varit där men mamma tyckte det var synd.. men det här är fan stort!
Här ser ni påven på bilden bakom oss =) Har nån bild där man ser han på riktigt men han ser så liten ut på bilden:P


Här ser ni hur mkt folk det var!


Jag och madre:P

På en super mysig restaurang i de gamla kvarteren i Rom. DÄR VILL JAG BO!!


Ni får bara dom här bilderna! Jag har 400 bilder från den här resan och alla är lika underbara men det är så tråkigt att lägga upp vybilder, det blir mer liv när någon är med på bilden! Jag ska nog slänga upp lite på facebook också men det får ske en annan kväll, antagligen till nästa ledigvecka! Men hoppas ni tyckte dom var lite roliga iaf =) som sagt för mkt är för tråkigt..

puss och snusk.. nu ska jag små kolla på Beck och sen kanske slå på en film. Ikväll blir det att vaka, ska försöka hålla min ögon öppna till åtminstonde 1 :)


Kommentarer
Postat av: Evo

Åh vad roligt!! Ska bli spännande att höra vad din röst berättar, hehehe. Fina bilder!! <3

2010-10-26 @ 07:54:11
Postat av: Sarah

Härligt det verka :) Jättemysiga bilder.. Kramar

2010-11-04 @ 09:07:45
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0