hungrig

Jag är hungrig men jag hittar inget enkelt i vare sig skafferiet, kylen eller frysen. Ja det var nog längesen jag frös så här mkt.. Förresten det är 5 grader ute nu.. känns inte lockande med promenaden som väntar mig nu..

Förresten det snöade igår, ni kan ju säga hur fantastiskt blabla det är, men att köra på Tingvalls i snöstorm där sikten är 2 m och så halt att ingen kan köra, då är det inte så fantastiskt.. Det var skit kul att se lite snö men det kom opassade.. Men det slutade snöa och traktorerna sandade så fint, så det gick jätte bra att köra tillsist! fast sen dog ju dumpern. En annan historia..

nu ska jag gå och frysa ihjäl mig med Molly sen hungrigt slita i kökets alla dörrar. god bless me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0