hej mina gullepluttar

Helgen har spenderats i alkoholens tecken och på fredagen blev jag klapp kanon och hade skit kul! tyvärr vart det en eller 100 drinkar för mkt och jag mådde ganska dåligt på lördagen, så mitt pepp på 2 veckor var helt borta. Jag lullade mest på hemma, åt god mat och hoppade in i duschen först halv 8 på kvällen.. krogen var tråkig men det var nog mest mitt fel.. känns jävligt tråkigt att jag var en sån surfitta igår, vad är det för fel på mig? har jag blivit gammal och grå eller? jag tror nästan det.. men snart är det halloween och jag ska klara det och försöka vara på mitt livs bästa humör!

Idag har jag mest trallat på och myst med en trött kille som hade druckit en massa Fernet igår! ;) Sen har jag flätat Axels hår så han är jätte glad! plus att jag gav han en present idag som han blev super glad över :D en Ruff riders mössa och filmen :P


Kommentarer
Postat av: Evo

hej gulleplutten

2010-10-26 @ 07:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0