hallla

Wiiie vad trött jag kommer vara inatt.. råkade glömma mobilen på och det ringde nån gubbe och skällde på mig för att jag inte ville vara med i facket än. Han tjatade och tjatade.. 11.30 vaknade jag alltså och jag somnade först vid halv 7.. Det är jobbigt att vara mig.. nejdå.. rätt så fint med en dag man hinner göra nått.. Jag har varit hos Sandra och surrat en massa skit och kollat in hennes lägenhet :) Sen var jag på Dollarstore och köpte en spegel (äntligen) Och nu sitter jag här.. Ska kanske åka på 35 minuter, förbi på Ica och införskaffa fikabröd till gubbarna så man får ett plus i kanten :)

Gårdagens natt var riktigt kul! Bra körning och jag känner verkligen hur det går bättre och bättre för mig efter varje lass.. Och skratt fick man. Jag skratt får man varje natt men vissa gånger sitter man dubbelvikt och känner sig helt dum som skrattar för sig själv där i dumpern haha

Annars har jag nog inte så mkt mer att berätta för er, jag lever ett rätt så enformigt liv där varje dag är den samma men jag klagar inte, det är vardag och så det ska vara.. men jag kan säga att det kliar i mig efter en egen lägenhet! Men jag ska spara lite pengar så jag har råd med möbler när jag väl flyttar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0