grå och kall tisdag

bläj vad trött jag var imorse, men jag somnade iaf hyffsat tidigt.. drog till stan och shoppade ett par skitcoola leggning plus ett linne med spets =) köpte också handskar och en mössa =)
Sen drog jag och klippte lite folk och sen hem för att krypa ner under filten, fryser som en tok.. håller tummarna för att inte bli sjuk!


ska förresten jobba i öltältet på lördag som är i Gällivare! dom ville helst att jag ska jobba fredag med, men jag kände att jag hellre är i Jokkmokk och är med Jacob, var en evighet sen vi träffades, jag jobbar ju bara!
men det ska bli riktigt kul att få extra knäcka ;D


Kommentarer
Postat av: E

Hoppas du trivs bra på jobbet iaf!

Man måste jobba för att tjäna något men samtidigt vill man ha tid att umgås med sina nära och kära med :)

2010-10-05 @ 19:29:05
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0