Effektivt Matilda!

Nej jag har inte latat så värst mkt fast jag kan få mkt mer gjort.. Har varit en sväng på Clippet och surrat en snabbis med Mia och Marita, sen hos syster och Alex för att dricka lite kaffe, snacka strunt och blivit av med massor av kläder! har bara en halv påse kläder kvar och dom slänger jag nog.. vikt kläder i garderoben och nåndag ska jag göra det sista för att det inte ska vara så rörigt.. funderar på att börja försöka hänga upp så mkt kläder som möjligt, dom blir så skrynkliga och unkiga av att ligga på varandra.. men senare projekt! ska även börja köpa mer praktiska kläder!

Har tänt ett ljus och små lyssnar på efterlyst medan jag glor på datorn.. Molly ligger här på mattan och myser, hon kan inte riktigt bestämma sig om hon ska vara i mitt rum eller inte, och var ska hon ligga? hon har problem den tjejen :)

Små testade lite med kameran idag, självutlösaren och flera klick i ett, men dom blir lite suddiga :/ kan bero att det var för häftiga rörelser



seriös tjej :P

Mollan myser på filten =)

ljuset jag köpte idag, testade lite ISO varianter, här är den på 600 tror jag, tog en annan på 100, blev inte direkt nöjd, hade manuelljustering också.. blä vad mkt att försöka lära sig!

Nåja natti folket, upp tidigt imorrn =)

Kommentarer
Postat av: jennifer

SÖTIS :D

2010-10-07 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0