åh

Jag har provat nu massor med självutlösaren men jag blundar på alla bilder! Jag får nog aldrig se normal ut på bild :( Orkar inte lägga upp mina fina exempel..
Nu sitter jag och väntar på att 30 minuter ska passera, då sätter jag mig bilen och åker mot Jokkmokk :) 2 heela nätter där, kan inte bli så mkt bättre :)


Idag har jag myst på i min egen takt, låg i sängen och läste till 11.00 efter att ha skjutsat Axel till skolan.. boken är kanon och det knappt att lägga den ifrån sig. Har pantat burkar, solat, gjort plättar som absolut inte blev nå bra :( diskat, duschat, och ja rullat på... Efter middagen ikväll så ska jag nog kolla lite på play kanaler, missat en massa program nu när jag jobbat och Jacob är på hockey så han kan inte heller klaga på mig och mitt tittande ;D


utställningsposén kan man säga =) synd att hon är för lång, annars hade hon blivit en perfekt utställnings hund :) går ju inte få en finare och snällare tjej än henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0