wiie

Vad glad jag blir! Har fått en av julklapparna idag med posten, och den blev ännu bättre än vad jag trodde :) Så nu har jag slagit in mina 3 julklappar och tog kort på 2 st så jag kan visa efter jul! så jädrans nöjd :P

Jag har hunnit dra på mig mina arbetskläder, jag är en frusen tjej så 3 par sockar har jag, mina tjocksockar som är mina nya skor, nu när jag har börjar köra barfota haha

Det ska visst bli snöstorm läste jag på aftonbladet, men jag klickade in på sidan var det visst bara i södra Sverige, får hoppas att snön inte kommer hit norr.. jag behöver verkligen inge mer snö. Jag hade mest uppskattat grönska, sol och shortsväder. men heeey vi bor i Sverige, man har bara sig själv att skylla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0