tjohotjolahej

Jobbar som sagt lite extra i veckan.. har gått finemang idag förutom att jag vart trött som ett troll och virrig som en? höna kanske.. Men det verkade som om bromstrycket var låg på framaxeln så jag meddelade det och fick åka lite tidigare från grävarn.. hade vart trist om dumperns bromsar slutar fungera. Kan lika vara ett givarfel. Hur som helst så ska swecon komma imorron och kolla på den så jag får sovmorgon, eventuellt inge jobb alls.. men Jörgen mådde lite dåligt så det kan hända att jag får vara tipptraktor ist. Ska jag vara ärlig så hoppas jag att jag inte får nått jobb imorrn.. låter det dumt? jag känner mig bara lite ur kängorna. virrig som sagt, trött, orkeslös, orkar inte äta heller.. igår åt jag inget på hela dagen förutom en macka till frukost vid 6, en macka vid lunch och sen lite kladdkaka.. vette tusan vad som är med mig.. kanske bara höst depp? eller höstförvirring? mörkerförvirring? h0h0 jag vet inte men jag är ändå rätt så glad ändååå :)

Ska nog snart slänga mig i sängen och fortsätta på min bok.. det är skit på tv idag så den kan jag lika gärna stänga av.

have a nice night everybody..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0