tisdag

Varför kan jag inte lägga upp bilder eller bädda in youtube klipp? nån som vet, jag förstår då inget?!

Idag har jag snurrat runt, mamma försöka väcka mig 9 men jag var helt död så vid 11 klev jag upp, drog raka vägen till badhuset för att sola.. hem, duscha,gå ut med hunden, arbetsförmedlingen, hämta pengar, klippa mormor, laga plättar.. nu sitter jag ner för första gången idag.. jag och Axel tjuvåt lite plättar men jag ska göra riktigt middag på nån timme.. lite osmart men är man en dålig barnvakt så ;) haha

senare kommer syster Ida och Alex hit för att äta lite tårta :) ikväll blir det tidigt för mig, ska upp vid 5 imorgon för att jobba onsdag, torsdag och fredag. känns tungt om jag ska vara ärlig.. men moooney =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0