suck

tror jag har ångest, men jag tror inte att jag skämde ut mig igår? vill inte ha nått svar på det iaf.. nu blir det nyktert till nyår om jag ens dricker då.. Det är så onödigt att slösa pengar på sånt egentligen.. Ikväll är det sämst på tv men jag ska se på beck i brist på nått annat och äta mig tjock på popcorn.

Mitt rum ser förövrigt förjävligt ut och jag mår bara dåligt av att gå in men jag orkar verkligen inte städa, känner mig som ett kolli. gud vad deppigt:P

går fortfarande inte slänga in bilder på bloggen..

Joo ska nog kolla lite på lägenhetslistona och se om jag ens har nån chans att få en lägenhet här i Gällivare. jag är såå sugen på att flytta hemifrån nu.. men jag klarar av att bo hemma men ändå.. jag är bara less.. fast jag är nog less på allt =)

lite värme hade inte skadat heller. synd att jag inte kan söka ledigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0