onsdag mys?

gud vad jag är less på dessa diskutioner hemma med Axel. Inte för att klaga men bara att få han att gå och lägga sig är pain in the ass! men jag tror mamma har haft ett allvarlig snack med han för nu ligger han redan i sängen och ser på tv..
Det tråkiga var att jag och Izza hade bokat ett bord på Nex ikväll, men mat, och sen ööööl, hade vart skit kul men mamma blev sur och sa att jag måste vara hemma.. hade visst inte tänkt på det.. nåja


förövrigt så spränger mitt huvud och jag är rädd för att jag håller på att bli sjuk, mina bihålor känns inte bra :(

Ja det är riktigt synd om mig som ni märk, jag råkade också somna framför tvn, men som tur var så väckte mamma mig och nu har jag hunnit med kvällspromenaden samt att jag unnade mig lite onsdags mys och drog till OK för att köpa en Ben & Jerry (half baked), Loka citron och Sex and the city filmen 2 :D Har aldrig sett den så det ska bli riktigt kul!

Det enda som saknas nu är ett städat rum men det orkar jag inte med.

Nej nu slår jag på filmen, jag har en tjej med stora bruna ögon som ligger i sängen och vill klappad! det är bra att jag har min hund som får mig glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0