Mikrofonkåt

hej jag lever! vilken jobbig vecka jag har haft, men dom sista dagarna har känt bra.. Vi har haft fint före och jag har inte vart och sladdat så värst mkt ;)

men jag förtjänar min ledigvecka och nu ska jag njuta till max! Har inte hunnit med så mkt idag, diskat och städat lite i köket och det kom även 2 snälla gubbar från Topbostäder och bytte fläkt hos oss så nu känns köket genast lite fräschare.

Men nu ska jag snart fixa lite middag åt mig och Axel och sen drar jag en promenad till Hanna och fikar. Min bil vill inte starta för att vi har inte skruvat dit några skruvar än och då måste jag trycka ner batteriet men huven har fryst så jag får inte upp den. irriterande kan jag säga.. Skulle ju storhandla men jag får göra det imorgon istället.. tid finns!

Kanske man också tar en sväng till stan imorrn med?

Lyssnar på Septembers version av Mikrofonkåt nu, så jädrans bra!!
men min blogg knepar så jag kan inte lägga in youtube klippet här men här får ni länken

http://www.youtube.com/watch?v=asple4tmdFc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0