måndag

Guud vad trött jag kommer vara inatt..vaknade jätte tidigt och låg i sängen och väntade på att klockan skulle bli halv 9 så jag kunde stiga upp och skjutsa Axel till skolan.. egentligen ska jag ju sova länge men nu måste jag skjutsa Axel till skolan dom flesta dagarna så det blir nog inte att gå och lägga sig före 8 hädanefter i 3 veckor. mamma har åkt till södra Sverige och Roger jobbar dag så jag får göra allt annat när jag är hemma.. jag ska snart börja steka fläsket till fläskpannkakan jag ska göra idag.. tror jag även gör smeten nu så allt är klart för vid 3 tiden ska jag och Axel köpa nya vinter skor till han.. hur ska jag hinna, hur ska jag orka? jag klarar allt men det känns lite motigt just nu :P skönt att jag bestämt mig för ett nyktert liv ;)

Jag har förresten börjat längta lite till första advent, det är som lite mysigt när julstämingen kommer och allt känns rofyllt. ja det ska bli mysigt =)  Nej nu måste jag rappa på =)

har förresten städat rummet idag! jag är så duktig så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0