måndag ooh

Redan måndag och jag åker på jobbet om 2 ½ timme uuh.. Men jag har kommit på att det roligaste med ledigvecka är att räkna ner till den :D Ska också bli spännande att se hur den nya vägen är och var vi ska lasta!

Min helg har vart sådär, men helt okej.. på torsdag kom jag till Jokkmokk och när Jacob var och spelade hockey så kom Lisa och Evo förbi på lite surr och glögg =)

På fredag så for vi mest omkring och gjorde inget, på kvällen blev det en riktigt god middag och jacobs föräldrar och sen feeeest för ja hela slanten kan man säga, för jag var sjuk hela lördagen och sov som en nöt till 6 på kvällen, men tur för mig att jag hade en kille som tog hand om mig och gjorde mat :)

söndag, bara slappa, följde med jacob till garaget när han fixade bilen och sen åt vi middag hos hans föräldrar igen =)

Idag har jag sovit till halv 12, vilket behövdes, hunnit med tandläkaren och även köpt en till julklapp som jag är så grymt nöjd över :D Kan inte bli bättre!

kisses.. blir inget roligare inlägg än såhär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0