kallt

Usch vilken ångest jag fick när jag kollade på termometern imorse, - 22 grader, och det är visst kallare på vissa ställen. Ge mig sommar nu eller åtminstonde vår!

Nu sitter jag mest här och myser, har kollat på lite tv och funderar på varför Vakna med the Voice inte sänds? Har inte kollat på det på ja väldigt länge så dom kanske har slutat med det programmet? 
 
Men nu blir det nog snart en skön dusch, sen lite fika hos amanda tror jag och sen kanske mot Jokkmokk =)



Vad obekväm hon ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Oj, -22 lät inte trevligt :(

Bäst att hålla sig inomhus och bara njuta av värmen :)

2010-11-18 @ 16:19:06
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: MALLAN Brallan!

Vakna med the voice sänds mellan 6-9 på vardags mornar:)

2010-11-19 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0