joo men ja är nöjd!

Jag är ändå nöjd med hur bra jag hunnit med det lilla och ändå har jag legat i sängen under mysfilten och klappat på Molly en stund. fläsket är stekt, smeten är blandad, jag har dushat så nu är jag ren, Molly har kissat..
Nu återstår det sista. hämta Axel, köpa vinterskor (jag kanske hittar skor till mig med?) sen är det bara att slänga in pannkakan i ugnen och vänta på mat och sen jobbet.. jag tror det kommer bli en trevlans natt ändå.. Fast jag är lite nervös över huvudrubriken på Aftonbladet, stormvarning, klass 2.. även fast det inte kommer bli i norra Sverige så lär det säkert bli nått skit i natt.. jag vill inte vara rädd nå mer när jag kör buuhu:(



Jag och morsan ville ha ett glas rött, vi fick en flaska istället, vi kämpade med att få i oss den men det är tungt sådär vid 12 tiden på dagen och rött är inte så lätt få i sig.. Det här är resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0