jag vet att jag är seg på att skriva

Har faktiskt börjat skriva flera inlägg denna vecka men varje gång så har något dykt upp så jag har inte hunnit skriva klart.. typiskt.

Denna vecka kan jag sammanfatta som den värsta i mitt liv samt jävligt lärofull..

Det började toksnöa en natt och vi var 2 dumprar och en bdx bil fast på cu3 vägen, vi lyckades till slut ta oss upp så vi ställde oss rätt så högt upp för att vara i vägen så lite som möjligt och där satt vi, från 21.00 till 23.30.. Sen satt vi i kuren hela natten efter det, gick inte köra.. Dagen efter var det lite bättre men lika mkt snö och jag gjorde ett nybörjar misstag och körde ner för en oplogad väg och jaa jag dog där ett tag haha.. nämen hjulen låste sig så hela dumpern gled ner för backen och det spelar ingen roll hur mkt du än bromsar för den glider bara mer och mer.. till slut tog det stopp i en skyddsvall (thank god) Men det har varit halt alla dagar efter det, men inte lika farligt men jag blev så rädd att jag är feg numera vilket känns riktigt jobbigt.. jag har varit nära på att skena iväg ett antal gånger efter det, men jag har lärt mig så mkt på dom här dagarna att jag numera släpper på bromsarna när det skenar och håller andan..

men jag vet inte, det känns jobbigt att vara rädd, måste försöka koppla bort dom där tankarna, nu vet jag ju hur man gör för att åka rutschkana iaf =)

Nu sitter jag mest och myser här hemma och väntar på att det ska komma lite gäster, mamma fyller ju 53 år =)


och du som kommenterade det där med idominet, jag har försökt sluta men läpparna blir som russin och jag vill mest gå och hänga mig själv för det gör så otroligt ont! vad är min utväg?


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, "du som kommenterade det där med idominet". Det är ju Helena, din gamla barndomskompis ;) Jag använder apotekets sunstick som är asbra! Jag använder det sällan och det är så det ska vara när det inte torkar ut.

2010-11-17 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0