.............

Vilken morgon, var trött så in i bomben imorse när jag skulle skjutsa Axel, jag höll på med bilen i 10 minuter för att få den varm och få bort all is.. uuh och jag råkade skälla ut en lite flicka som kom med hundarna mot min hund när jag höll på att starta varm motorn.. har lite dåligt samvete för att jag blev så sur men jag blev bara såå irriterad när jag verkligen inte hade nån lust med nå hund bråk för om Molly inte gillar hunden då blir det fan slagsmål..men hon är världens snällaste iaf..

dagens skratt var senare idag, jag gick hem och la mig efter att jag hade skjutsat Axel och jag somnade såklart.. Molly låg vid mina fötter, men när jag vaknade så hade hon krypit upp till mig och låg med huvudet på andra kuden, på rygg och alla benen i vädret.. så man kan säga att vi låg på precis samma sätt, som en hund kan alltså haha. hade vart ett roligt kort iaf =)

Sen har jag vart på stan, köpte en mascara, en julklapp till mamma, den andra julklappen till henne gjorde/köpte jag igår på nätet ;)

sen har jag också köpt nått för läpparna och nu ska vi se om det funkar!

Men nu mina kära så ska jag och Axel till mormor och äta hennes berömda plättar! muuuums

förresten, jag tappade kulan till piercingen idag så jag var tvungen att köpa ny och dom hade bara bumlingar där, så nu känns det som om jag har 2 pingisbollar i munnen. trevligt..

fin uppsats jag skrev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0