Det ger sig

bara 6 nätter kvar till ledigveckan, det här går fort! :P Kan säga att körsträckan är nice och vägen är fin och lång! jag trodde jag hade kört vilse när jag aldrig kom fram till grävarn haha

Men natten gick verkligen riktigt fort och 6 nätter det är inget!

Har förresten kommit på en grej jag ska köpa till mig som en julklapp men i efterskott för jag köper de nog först i kanske februari, det jag vill ha är en läsplatta! Ni vet som man kan läsa böcker på och även se filmer! Nu tycker alla säkert att det är onödigt för då kan jag lika köpa en iphone men det vill jag nog inte ha.. äsch jag ska kika lite grann på nätet och se om jag hittar nån läsplatta för ett rimligt pris =)


Jag hade en knäpp dröm idag förresten, kan jag inte få drömma vackra drömmar istället så jag vaknar med ett leende på läpparna?

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag läste idag att det är årets julklapp! Och läsplatta är ju faktiskt bättre för den är bättre för ögonen :)

2010-11-24 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0