Vi väljer läge auto

auto, auto, autooooo... tredje gången vi ser den filmen, man matade sig med kaffe men sen gick det inte.. Efter det fick vi hur många frågor som helst, tycker vi gjorde ett rätt så bra jobb och några skratt blev det allt haha tror nog Bengan har det roligaste skrattet i världen :P

På körningen så kör jag doosanen denna vecka.. vart inte så super nöjd idag som jag vart dom andra dagarna men kollade lite med lasern på nå ställe och helt okej.. fick även prova slänta lite =) Imorrn ska jag iaf få prova på lasern vilket ska bli skoj =) Förövrigt så är det bra att man får göra saker man inte tror ska gå bra alls, som när jag skulle köra fram idag och hade en jätte stor sten framför mig (tyckte jag) men mattias sa men kör bara över den, nåja sluta krångla Matilda tänkte jag, bara köra över den och det gick bra.. det gäller att göra det man inte vill göra för att kunna göra.. förstår ni? äsch

somnade förresten vid halv 8 igår.. skönt, försov mig imorse men som tur var så hade jakke det på känn och väckte mig 06.40 haha sicken tur!

nej middag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0