Vad händer i sthlm då?

Nu åker vi snart mot storstaden och kommer som sagt fram på lördag morgon så det blir en kort tur och vi ska försöka vara lite kulturella till skillnad från er andra fyllehundar ;)
Vi har valt några saker var som vi ska göra


Jag vill gå på stan, shoppa och strosa runt, vill även gå till kungsträdgården, har aldrig vart där!

Bild på hötorget i stan =)


mamma vill gå till Bukowskij? äsch nått auktions ställe där som säljer jätte dyra saker för flera miljoner, det skedde faktiskt ett rån där för någon dag sen där dom stal ett halsband för 1 miljon.
Sen vill hon gå till storkyrkan. =)



Vad vill Axel göra då? Gröna lund såklart. Jag hade ärligt talat kunnat skippa grönan, men har jag tur så slipper jag åka karuseller, men lustiga huset kan jag inte tacka nej till, menar vem gillar inte att flyga ner på mattan? haha




Ska bli så skönt att åka iväg och se nått annat för engångs skull och bara vara :) Fast jag kommer sakna inte ha Jacob där och kramas med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0