Underbart!

Kan inte beskriva gårdagen annat än underbar! vi la oss ett gäng på gräsmattan mellan jakke och kenny och bara myste på i solen. Galet vad varmt det var, man är inte direkt van vid det men jag hoppas på en sån sommar i år.. =) När solen började försvinna hoppade man in i duschen och sen mot sandra & Emil där vi var ett gäng på kanske 9 st som grillade.. allt möjligt som grillades, kött, majs, halloumi jaa riktig fest måltid =)

Nej en perfekt lördag med underbara människor! ;)

Nu sitter jag här och tittar på tv och känner mig lite smått irriterad, eller mkt.. vi köpte 2 cola burkar i fredag.. Evo fick en igår men vars är den andra? Vi behöver den! ååh sur jag bli, ligger det cola i kylen så är det väl av en  anledning - bakisbotemedel! hoppas den var god!


Nu ska jag gå och pussa på min sjuka karl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0