trött tjej

haha vilken kväll! dansade hela kvällen och vi var visst lesbiska enligt vissa killar haha nej en lyckad kväll med kanske lite för mkt fylla, men den skyller jag på Emelie =) försökte ta lite bilder men jag tror inte det blev så mkt =) ska kika sen ;)

Nu ska jag åka till Gällivare, laga matlådor och sen åka till Pajala, funderar faktiskt på att börja åka redan vid 6, så jag kan lyssna på dokumentären och mys köra i snigelfart så att jag kan lyssna på hela..


Håller tummarna för fint väder i veckan!

Tänk att nästa helg så är jag i Sthlm och strosar runt på gatorna =) ska bli riktigt mysigt men helst hade man velat ha fler dagar på sig =)

Kommentarer
Postat av: Mallan brallan:)

vad ska du till sthlm o göra?:)

2010-05-24 @ 16:46:28
URL: http://agetoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0