Torsdag betyder hem

Nu är man i käraste Gällivare igen och det känns super bra att vara hemma igen även om jag trivs så bra i Pajala. Men den vecka har vart en dålig vecka och jag har varit allmänt irriterad på allt och alla.. men en glad Matilda skriver nu så ni vet :)

Idag så har vi vart i gropen hela dagen.. vi har gjort 2 instruktions filmer och jag var den som filmade allt, riktigt kul! dom här filmerna kommer visas på alla kurser i maskinförarutbildning som YA har. fränt :P

När jag kom fram till Gällivare så bytte jag bara om till short och började städa bilen, dammsög som en galning för att få bort allt hundhår, ingen lek ska ni veta, allt som allt så gick det på 1 ½ timme så jag var skapligt slut när jag var klar haha
Sen har jag pantat burkar, diskat, kammat hunden, gått ut med hunden. Ja ni märker att jag har varit riktigt flitig! Men snart ska jag hoppa i säng och kolla på Criminal minds och hoppas på sömn =)




mjau puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0