Tokigt

När jag skulle till hem till Gällivare från Jokkmokk så hamnade bil nyckeln på villovägar, visste att den var i lägenheten men vi hittade den inte någonstans, vi vände upp och ner överallt och jag kollade min mini väska 5 gånger utan något resultat. kände paniken växa, nej nej nej nej hur ska jag komma till Gällivare, buss? sen åka med Kjell på måndag? men på veckan då, när jag ska träna? alla dessa tankar. Men så sökte jag en av mina väskor igen, och där låg min kära nyckel i en sko! skapligt fint gömställe..

Nu sitter jag i Gällivare och mamma gör palt med fläsk, efter att hon är klar så ska jag göra souvas med makaroner plus spaghetti och kantareller, men får se om det sistnämnda får göras i Pajala. Jag är sugen på att komma fram dit innan Wallander börjar =)



I kind of like this picture :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0